Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

pondělí 15. června 2015

Z kuchyně :-)

Tak dneska náhled do kuchyně. 

Snažím se vrátit zpátky k tomu, na co jsem poslední dobou vůbec neměla čas. Teda ne že by to s časem bylo o moc lepší, ale nutně potřebuji únik od šití a tak proč nerelaxoat třeba něčím z čeho mám radost nejen já, ale i rodina. Letos jsem kupodivu první marmeládu nedělala z jahod, ale z rebarbory. Loni jsem jí sadila na zahrádku a letos už je naprosto nádherně rozrostlá a tak byla i dvakrát buchta z rebarbory. 

Z www.ekokoza.cz  jsem si opět objednala potřeby pro výrobu sýru. 
Kromě kultur a siřidla jsem se trochu rozšoupla a objednala i digitální zavařovací hrnec. Výroba sýrů je tím značně ulehčena. Nemusím stále běhat s teploměrem a hlídat teplotu mléka a sýřeniny. Nastavím na hrnci teplotu a čas. Parááááda. 

A jelikož jsem slibovala, že o víkendech opět začnu péct, tak slib plním. Klasické české buchty se třešněmi, které jsme dostali od kamarádů.  A ač se poslední dobou snažím omezovat lepek, tak tyhle buchty byly z čistě bílé mouky. :-)  A jen se po nich zaprášilo. 

Včera jsem ještě naložila mátové lístky na sirup. Ten mě čeká dneska večer. Ještě, že se nám venku trochu ochladilo. V tom víkendovém vedru to byla v kuchyni trochu sebevražda. :-) 




připraveno na mátový sirup 


první sýr 
¨


takhle nějak vypadá sýřenina před vykapáním :-) 


můj nový pomocník 


nezdravá ale hrozně dobrá svačinka :-) 


rebarborový džem 




4 komentáře:

  1. Tedy Leni, ty řádíš! Rebarboru miluji, buchtičky a ještě kozí sýr... u tebe je tedy dobrot!
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Tééda Leni, ty jsi pilná hospodyňka:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy Leni ty jsi plná energie a dobré mnamky vytváříš :o) Měj se moc hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  4. No panečku :-), přemýšlím také o sýrech.
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat